3kuzuAnnesiyim Selma88 bıda ha baktım ay yok Allahın izniyle erkk :) Allah en iyisını bilir ama erkk görünüo
3kuzuAnnesiyim Selma88 hade ya Ay inşallah erkektir:) mutlaka yaz bana tmm mı benımde 2. Kızım var ve galıba 3. Umde kız:)
Birprensesannesi2525 3kuzuAnnesiyim ay valla yarın doktora gidicem çok heyecanlıyım hiç çıkıntı falan görmedim ben ne yalan soyliyim bu görüntüler 9 haftalık filandi:))
Selma88 3kuzuAnnesiyim tm inşallah belli olsun size yazacam cinsiyetini hakkımızda hayırlısı olsun başka birine daha sordum kız dedi:)