Bende geçen hafta önce devlet gittim rutin kontrolüm vardı ( hem özel hem devlet takipliyim ) sonrasında öğleden sonra özele gittim aynı gün gittiğimde devlette kontrolüm olduğunu söyledim bir sorun olmaz dedi 600 tl verdim aşırı ilgiliydi doktor zaten ikili testimi de orda yaptırmıştım cuma günü gittim 40 dk yakın sürdü ama oğlum yüzünü göstermedi 😂 ne tatlılar yedim yürüdüm yok pazartesi birdaha gittim 4-5 tane net resim verdi videolar falan hatta flash bellek içinde 50 ye yakın resim verdi. Nasıl sizinki 5 dk sürmüş ve hiç resim vermemiş anlamadım keşke söyleseydiniz ordayken