poyrazin_annesi28 özelde yaptırdığımda ben de izledim, kalbinde çok odaklanmıştı zaten akabinde delik olduğunu ve genelde doğuma kadar kapandığını söylediler. devlet de takip etsin diye öylesine gitmiştim kadın doğuma ona da iletince çok şaşırdı ve perinatolojiye yönlendirdi. orada direk “çocuk çok yüksek ihtimal down sendromlu” dendi. kalbinde hem delik hem parlaklık olduğu için. ömrümden ömür gitti diyebilirim. tabi o süreçte kendi hastanemi arayıp çıkıştım biraz parlaklığı söylemediniz diye. hafta olarak çok ilerde olmama rağmen nifty yaptırdım şükür temiz çıktı. sonrası çocuk kardiyolojisine emanet. İnşAllah sizde atlanmış bir şey yoktur. sorabildiğiniz tüm doktorlara mutlaka sorun 🙏🏻