Armgn Dora91 devlette kime gittiğinde pek önemli değil aslında doğum olacağı zaman zaten hangisi denk gelirse o bakıyor 😄
Dora91 Armgn evet henuz 1 saat once cantami degistirirken goruntu elime gectiginde bir kez bakip anlayamadim 😅😅😅
Minikbal Deletedmom434 10 gün dolmadan randevu aldığımızda özel muayenede ücret ödüyor muyuz? Servet bey perşembe randevu al dedi 6 gün oluyor bir de randevu da bulamadım;(
Minikbal Deletedmom434 şimdiye kadar ben de 2 haftada bir gittim de artık hafta da bir gideceğiz :) ki 2 haftamiz kaldı bugün 37 olduk :)
Deletedmom434 Minikbal oh maşallah bende 35+2 özellerde genelde öyle oluyor umarım öyledir bu hastanede de
Yasemindemirtas Dora91 bana dosya faşan acmadı size gelicem dedim. 2 kere gittim. Herkese dosya acıyolarmıs bana hiç bisey acmadı kafama takıldı
Yasemindemirtas Dora91 sordum. Dosya açmaya gerek yok dedi bana. Anlam veremedim. Hiç bi takibimi yapmadı. Sana açtı mı dosya ?
Deletedmom434 Armgn birşey sorucam canım anadolu da nst yi doktorun istemesi gerekiyor mu yoksa gidip nst ücreti ödeyip kendin girebiliyormusun