Melinoee hah katılıyorum bende Özele takipliydim aynı zamanda araştırmaya erken doğum riskim çıktı artık bize gelme araştırmaya git dediler,26. Haftamdayım Levent beye gittim daha o haftadan doğum ile ilgili konuşmak ne kadar doğruysa(!) bana normal doğurmak istiyorsun ama bebeğin omzu takılır sakat doğar çok normal doğum istiyorsan evde de doğurursun sen dedi inan artık Anadolu’nun önünden geçmek istemiyorum