Ysm20 aynen ya bende bu gecede duruyum baktım bişey olmazsa evime gideyim diyorum sence gitmeden bikere daha acile gidip muayene olayım mı açıklık için, ya en azından eşimle o acıya dayanmaya çalışırım duşa girerim bişey ederim ne bileyim burda hiç biri olacak gibi değil ölüm ölüm öleceğim resmen yaaa çok uzun bir süreç demekki