Mavilimonn doğumdan snra ağrım sızım olmadı canım üzüntü ve stres malesefki oluyor. Kanamam 40 günden snr sbile devam ediyprdu erken doğmuş bi bebek için fazla bi süre dedi yakın bi kadım doğumcu akrabamız ona kontrole gittik bebeğin eşi kalmış operasyon oldm aldılar parçayı. Doğumdan snraki 1 hafta kontrolüne gitmemiştim o psikolojiyle, 40 ta gitmiştim o gittiğim doktor fark etmemişti. İyi bi doktorla ilerlemk lazm, 2 tane dostinex içtim süt gelmesin die yinede geldi. Eşimle birbirimize destek olmaya çalıştık