Mavilimonn daha önce postuna yazmıştm çok üzüldüm kaybına. Acil serklaj atlmştı önceki gebeliğimde ama sancım vardı ertesi gün doğum olmuştu malesef, bir haftadır hastaydım enfeksiypn vardı ve öncesinde kanamalarm olmuştu 15. 17. 19. Haftalarda. Bu konuyu araştırdk hep iyi bi doktora gittik histereskopi yapılmk zornda kaldı parça kaldığı için hem rahim içinede bakılmış oldu. Smear bakıldı gen testi yapıldı tdavi gerektiren bi sorun çıkmadı. 3 bucuk ay sonra tekrar hamile kaldm ve önlem amaçlı 12. Haftada gen testinden sonra serklaj atldı, hep dinlenerek uzanarak geçti süreç. Genetik bi hastalık değil. hormonlar, stres, enfeksiyon, anatomik yapı etkili