Caglaaa Cansu10 26+0 ım 25 de gittim en son kendi doktoruma o zamanda belli oldu ama kendi doktorunda işte kemiklerine heryerine baktı beynine falan eğer bebekte sorun olsaydı düzgün bir yapısı olmazdı başka yerinde de sorun olurdu dedi içini ferah tut sadece bu sorun teşkil etmiyor dedi
Elaylama Cansu10 her bebekte oluyormuş 10-10 yani. Bu zamanla kapanıyormuş. Bazı doktorlar dile getirme gereği duymuyorlarmış.
Cansu10 Elaylama bazısı dile getirmiyor kimisi korkutuyor down risk falan dşye bizlerde ne yapacağımızı şaşırıyoruz
Elaylama Caglaaa benim kalbinde parlaklık görülmedi. parlaklık denen şey yırtıkmış. bu yırtık 1-2 yaşında tamamen kapanır dedi. yani her bebekte olur kalbin oluşum aşaması böyledir dedi kardiyoloğumuz. yani bunu takip edilmesi gereken bi şey gibi söylemedi zaten 1,5 ay önce falan girdim ben. bu konu tekrar açılmadı.
worin Canim bizde de 21. haftada göründü, Türkiye’deki doktorum geri kalan hersey cok normal korkma dedi, icim icimi yedi.. Almanya’ya geldim ilk kadin doktoruna gittim cok güzel gelismis dedi parlakligi görmedi bile ve beni detayli ultrasona yolladi, Almanya‘da her sehir de özel uzmanlari var detayli ultrason‘un bebegin kalbi ve kan akisina özellikle cok dikkatli bakiyorlar yaklasik 45 dk sürdü 15 dk kalbine baktik ve parlaklik diye birsey yoktu.. Yani gecmistii:)) O doktor da ayni sekilde bebekte bir sorun olmadgni söylediii.. Icini rahat tut saglikla gelirler insallah:)
Cansu10 worin sevindim senin adına görmüştüm daha önce açtığın postları bi problem olsa gelişimini falanda etkilerdi herhaldr
Elaylama Cansu10 işte doktorların tutumu çok önemli hamilelikte. kimisi ufacık bi şeyi dünyanın sonu gibi anlatıp insanı iyice üzüyor.
Candy_liz Cansu10 Diğer her şeyi normalse kafayı takacak bir durum değil dediler, çok şükür bebeğimin diğer tüm gelişimleri normaldi.. Bence boşuna stres yapıp kendinizi de bebeğinizi de üzmeyin, içinizi ferah tutun, ben öyle yapmaya çalışıyorum..
Aybuke35 Elaylama Bende Timur beye gittim kalpte parlaklık cıktı önemli olmadığını ama doğumdan 15gun sonra bebekte baklm bir eko dedi doğumdan sonra gidicez tekrar
Elaylama Aybuke35 aynen timur bey baktı bana da. 3 hafta sonra gel bi daha bakalım dedi ama kendi özel doktorum benim için bu yeterli gitmene gerek yok dedi.