Cansu10 22. Haftamda detaylıya girdik kalpte bir adet parlaklık var dediler fetal eko çektirmemizi istediler onu da çektirdim 2 adet olduğunu öğrendim, bir ay sonra kontrole çağırdılar ayrıntılı ultrasonu yapan doktorlar, 27.haftamda gittim, kalpteki parlaklığı göremedim sanırım geçmiş, bu haftalarda kaybolmaya başlıyor dedi.. inşallah geçmiştir ve sizinki de geçer.. Yine de her ihtimale karşı doğduğu ilk hafta çocuk kardiyolojisine götüreceğim.. Fetal eko çeken doktorum öyle demişti..