Yusufalim54 Ayse35 26+3 gelen hafta kontrol vardı 880 Gr dok çok güzel dedi benim kilo almamama ayrıca sevindim
MerveDurr 36. haftayı bitirmeye yakın gitmiştim 3500 kg olmş doktorum böyle giderse alıcam dedi perş kontrolüm var ama sanırım doğurtcak beni cuma günü falan çatıya bakıcam uygunsa suni vercem ama dar sa eğer sezeryana alıcam son güne kdr bekletirse zaten normal asla olmazmış bebek kg aldıgı için 😬🤦🏼♀️