Yaseminmericli vallahi gayet iyi bir kilosu var o doktor çok biliyor 😱 şaka fln benim doktorda bana kızıyor önde gittiği için 1 hafta önde demişti 1 ay önce şimdi salı günü muaynem var ve 2 gece önce acile gittim bu sefer 2 hafta öne geçmiş adam beni parçalayacak 🤣🤣 suratını merak ediyorum.
Biraz normal doğumdan yana kolay kolay sezeryan istemiyor acilde ki doktora sordum 2 hafta önde olması neleri etkiler diye normal yapamazsın en fazla öyle bir sonuç olur korkma dedi yarın kendi doktoruma randevum var ne diyeceğim doktora 😱🤣
Ama 3 haftadır çok balık yiyorum belki o kilo aldırdı sende dene balığı özellikle taze palamut ama senin bebeğinin kilosu iyi korkma