FeyzaaDirikBaysal Kızlar ben çatlak kremi kullanmak istiyorum henüz karnımda çıkmadı ama önlem amaçlı şimdiden almak istiyorum önerisi olan?
Aysun FeyzaaDirikBaysal 37 haftalığız hiç çatlağım yok maşallah 😊 bol bol su iç faydası oluyor tabi biraz da vücut yapısıyla alakalı,doğuma az kaldı bu saatten sonra da olmaz heralde ama bacaklarım çok yırtıldı malesef 😑 karnıma sadece akşamları nemlendirici krem kullandım
Babyboymom FeyzaaDirikBaysal benim ilk gebeliğimde olmadı ama ben aktardan karışık yağ yaptırmıştım böyle kekik yağı bilmemne hatırlamıyorum şu an. Ama şu an bol yağlıyorum. Birde saf zeytinyağı sürmek en iyisi imiş. Ben öyle deneyeceğim bakalım. Ama önemli olan kuru bırakmamak
Dilekerdmr FeyzaaDirikBaysal 3,5 aylıkken başladım sürmeye şuan 17+1 im hem önlem hem bol su inşAllah çatlatmaz bakalım
deletedmom11 ÇatLağm yok denecek kdr belli belirsiz göbeğimde 5 bebek war gibi büyüktü sebebide yap krem faln değil suyu aşırı tüketerek wucudu içerden esnetiyosunuz nemli vucut da çatlamıyo
Bhr34 deletedmom11 ah şu su içmek nasıl zorlanıyorum yaa 🤦♀️ Bacaklarım zaten hamilelikten önce pertti şimdi göbeğimde öyle olmaz inşallah.su içmenin yanında yağ falan kullanmadınızmı
EbruEgemen1123 Haftadayız malesef memelerde oluştu çatlaklar benim. Bacak üstümde var karnımın alt bölgesinde bikini bölgesinde farkettim daha yeni yeni kırmızı küçük kısa çizgiler. İnşallah o kadarla kalır. Özellikle duş sonrası ihmal etmemeye çalışıyorum krem vs. sürmeyi. Özel olarak çatlak kremi almadım. Annemde de var doğum çatlağı biraz ırsi sanırım. Cildim çok müsait çatlamaya 🙈
Saadetakgl Bhr34 Ben 18.haftadayım, çatlak için daha erken sanırım ama bebe yağı sürüyorum göbek ve göğüsüme.
Sevgib Göğüslerim hariç çatlağım olmadı 34 haftalığız .. ne kadar su içer ve cildi nemli tutarsan o kadar iyi.. vazelin kullandım sürekli karnımda ama göğüslere ne sürdüysem fayda etmedi çatladı
FeyzaaDirikBaysal Annemde sıfır çatlak ve selülit var.. Benimde vücut yapım sıkı ama yinede kullanmak istiyorum teşekkürederim😊
FeyzaaDirikBaysal Annemde sıfır çatlak ve selülit var.. Benimde vücut yapım sıkı ama yinede kullanmak istiyorum teşekkürederim😊
ElifAkdaKarlk 36 haftalık hamileyim çatlağım yok şükür☺ Lierac marka çatlak kremi kullanıyorum ve kakao yağı çok güzel nemlendiriyor 👍
Ozlemr ElifAkdaKarlk kakao yağı nerden aldınız acaba? Bugün bir aktardan baktım çok çok minik bir şurup şişesinden daha küçük bir cam şişe de 35 liraya satılıyordu. ?
ElifAkdaKarlk Ozlemr benim aldığım kokulu sabun gibi tenine sürünce hemen eriyor 5 TL’ye aldım.35 tl çok fazla 🙄
Ayperi Ozlemr merhaba bende bu hafta siparis etmistim netten doa kozmatik tamamen katkisiz ben yaglarimi oradan aldim hep jojoba she butter kakao badem e vitamini hepsini karistirdim bi cam kaba daha kullanmadim ama hepsi kargo kapida odeme 58 tl tuttu
Gamzeobt Ben lierac kullandım başta hiç yoktu 36 dan sonra çatır çatır çataladi😕😕 napsanda catliyacagi varsa catliyo
Bhr34 Saadetakgl yok canım erken değil devam et kesinlikle ne kadar erken Okadar iyi.benm vücudum çatlamaya müsait diye 13 den beri kullanıyorum bakalım nolucak
Halidemat Benim sadece göğsümde var ve çok kaşınıyor sürekli. Krem sürsemde geçmiyor. Doktora soracağım randevumda
Saadetakgl Bhr34 Aslında kilolu biri değilim ama yine de kalça kısmımda çatlaklar var, umarım hamilelikte hiç oluşmaz 🙏
Bhr34 Saadetakgl bende kilolu değilim 17 haftada 55 kiloyum şuan.ama hamilelikten önce bacagımda kalçamda çatlaklarım vardı.o yüzden ödüm kopuyo 😂