yanlisanlamaama BBussra azalta azalta bırakmayı deneyin ben 3 taneden 1e düşürdüm onu da bırakmayı düşünüyorum doktorum artık bırak diyor çünkü 🥲
Ozgee123 BBussra 29 haftlığım bu haftamın başınd bıraktım bu zamana kadar be zaman bıraksm kötü oldum 26 haftalıkken hapı teke düşürdüm alışınca bıraktım
Gmzsvr Ay faydası oluyorsa ne güzel bende asla fayda etmiyordu prilam ve zofer kullanıyordum ona rağmen 4,5 ay kusma çektim berbattııı