06_ayaz Canım benim geçmiş olsun öncelikle. Bu ilaçlar düşüğü engellemiyor yani başta kullansaydım düşük yapmazdım gibi düşünme. Progestan, iğne, pruloton depot bende kullandım 1 ay kadar kese arkası kanamam vardı. İlaçlar bebeğin tutunmasında yardımcı sağlayan şeyler kullanıyoruz düşük yapmıcamızın garantisi yok o yüzden canını sıkma. Tutunamadıysa belki bi anomali vardı Allah’ın bileceği bir iş verende alanda O 🫶🏻🌺 Allahım sağlıklı sıhhatli hayırlı bir evlat nasip etsin sana ❤️