Kese etrafında kanama olup onun için doktorunuz verdiği iğne ilaç varmı bana öyle dedi hemen ilaç başlamadı 1 hafta sonra progestan verdi 5 gün sonra kanama oldu ve bebeğimi düşürdüm o sırada iğne falan da yaptı ama fayda etmedi kanamayı ilk gördüğünde verseydi belki bişey olmaz mıydı diye düşünüyorum başına böyle birşey gelen varmı