Ayseakyl bu arada bugün muhasebecimize sordum. Ay ay almak için maaşı. Dedi ki daha önce iki kez denedim ay ay almayı. Birinde onayladı diğerinde onaylamadı SGK. Ben senin için denerim tekrar. Ama yapıp yapmayacağı SGK'ya bağlı. Ama onun yolu işverenin ay sonunda raporu SGK sistemine girmesi. Dört ay bekleyip dört ayın sonunda girerse raporu ay ay alamazsın. Ama her ay sonunda bildirim yaparsa alırsın. Yani iş yerinle konuşmanda fayda var. Muhasebeciyi kafalarsan olur gibi