Goodnesscircle işinin fiziken bir engeli yoksa hamile olmana. Sana hak kaybı uğrayacağım değişiklik yapamazlar canım. Biraz araştırın ah etmekle olmuyor İnanlı söke söke alacağız hakkımızı yoksa kimsenin kimseye faydası yok. Sizin bir hak aramanız arkanızdan o şirkette doğuran ve doğuracak bütün kadınların durumunda iyileşme demek. Üstelik alacağınız tazminat da stres yüzünden bebeginizi etkileyen olumsuz durum da beddua ile geliştirilecek bir şey değil. Her gün kavga gürültü ile alıyorum haklarımı. İşten cikaramazlar çünkü kesinlikle. Bunun avantajını kullanın en azından. Ancak dönüşte onlarla çalışmak konusunda ben de çok kırgınım ve büyük ihtimal başka başvurular yapacam.