Hallerimvarbenim biz arçelik 8 kg olanı kullanıyoruz. Geçen sene almıştık. Gayet memnunum. Evdeki tozları ciddi derece de azalttı. Zaten yorgan nevresim ayrı, yünlü ayrı günlük ayrı programlara atıp çalıştırdığınızda herhangi bir sünme, çekme yapmıyor. Her kurutmadan sonra da temizliyorum filtre ve su deposunu. Faturama cok yansımadı acıkcası. Hep 80 tl ödüyorduk şu an 95/100 tl arası geliyor