Hallerimvarbenim beko km91b aldım 2 buçuk aydır felan kullanıyorum tam 1 aylık faturama sadece 100 tl farketti haftada 3 4 defa çalıştırıyorum şuan 2 kişilik kıyafet yıkıyorum makinemden memnunum güzel kurutuyor nemli kalmıyor ama koku kapsül haznesi var bekonun koku kapsülü 2 3 hafta koku veriyor yumuşatıcı kullanmayı bıraktım zaten kurutma makinesi de koku veriyor diye