Tugce1506 Yenibirii bende reglime 10 gün kala tamamen hissiyatla test yapmıştım iki çizgiyi de gördüm oturdum ağladım yani şok oldum ne yapacağımı şaşırdım planlıydı istiyorduk ama insan bi şok oluyor 😊 burdan yaz mutlaka test sonucunu
Yenibirii Tugce1506 canim aynen öyle oldu şuan tam da o durumun icerisindeyim🙈 planli olmasina ragmen, aman zaten olmaz diye kendimi yatiştiriyordum sürekli 😅 keseyi ve kalp atisini duymak icin sabirsizlaniyorum suan🤲🏼 dua edin nolur🌸
Yenibirii snka2021 ay öyle dimiii🙈😍 haha ay cok heycanlandim kalp atisini duymayi da nasip etsin rabbim insallah❤ amin canim🌸
Yenibirii twinsmom_ cok tesekkur ederim canim🌸 test sonucumu ögrenince bildiririm cok merak ediyorum😂 kac gundur belirtilerle birlikte bas bas bagiriyor zaten ben burdayim diye🐣🙊 rabbim seninde evladini saglicakla kucagina almayi nasip etsin canim🌸
Yenibirii Pelin52 amim canim allah razi olsun🤲🏼 yaa o kadar güzel tarif ermissin ki benim hissettiklerime tercüman olmussun😍 rabbim seninde evladini hayirlisiyla saglicakla kucagina almayi nasip etsin canim🐣❤
yenibirannis Yenibirii hayır çok kararsızım ya yarın sabah mi yapsam yoksa direk yarın kanmi versem bilemedim bebeğim ya🤦🏿🤭
Yenibirii yenibirannis tamam canim yarini bekle o zaman hem varsa bile biraz daha netlesmis olur degerden emin olursun🥰 rabbim sana da hayirlisiyla tattirsin bu hisleri insallah😍🌸
Yenibirii Elifdamlayildiz cok tesekkur ederim canim cok heycanlanlaniyor insan🙈😅 rabbim seninde evladini saglikli bir sekilde kucagina almayi nasip etsin insallah🤲🏼🌸