Yenibirii pozitif çıkmayacağından emin olduğumuz zaman oluyor zaten😂 benim de öyle olmuştu gecikmenin 3.günü negatif çıktı erken gebelik testinde. 6.gün öylesine test alip yaptim ucuz olanlarindan zaten yok para boşa gitmesim diye şak ikinci çizgi çıktı silik bir şekilde tabi ben şok😍 suan 10+2 haftalik olduk. Hayırlı olsun sana da sağlıcakla kucagina al inşallah bebisini🥰🥰