Halimedincdmrl
40+6 haftalıkkem artık yatışım verildi. Çünkü hiç bir belirti yoktu. Suni sancı verildi ama yine açılma olmadı tabi nst de Bebek hareketleri yavaşladı ve artık doktor bekletemeyeceğini söyleyip acilen spinal anestezi ile sezeryana alındım. İyi ki alındım şuan bebeğim kucağımda. Rabbim hepimize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲