Kızlar bugün 40+2 olduk . Cuma günü hastaneye yatis verildi bebek hareketleri azalmış diye çok şükür hersey normal çıktı imza atarak hastaneden çıktık. P.tesi tekrar kontrolüm var .ilk bebek olduğu için 41 42 ye kadwr yolu varmış. Sizler kaçıncı haftalara geldiniz