hellomami arirangg bende geçen hafta gördüm 3 haftamız var daha şu 9 ay biran önce hyrlysıyla geçsinde bebelermizi Allah’ın izniyle kucaklarımıza alalm🤲🏻
arirangg hellomami Amin inşallah Allah sağlık versin onlara. Her gittiğimizde güzel haberler almamızı baisp etsin Allah ☺️
betulpolat hellomami bizde bugün 12+6 olduk cuma gittik doktor baktı ama göstermedi bebiş cinsiyetini ☺️
Birprensesannesi2525 Bende 13+1 im daha yeni yeni geçiyor kusma durumlari 😢 ilk hamilelikte böyle değildim bu kadar istifra etmiyordum yarın dr randevum var bakalım görebilecek mi cinsiyeti 😊
papatyaseveranne 12+3 olduk bugün. Halsizlik uyku hali haricinde hiçbir şikayetim yok. He tabi büyüyen popo. Ya kızlr göbeğimden çok o büyüdü. Kilo almak istemiyorum 🥹
Mrvsmt Edolili cinsiyeti 10 haftalık ikili taramada doktor erkek dedi ama netleşmesi için çarşamba gideceğim. Doktora hayırlısı artık sağlıkla alalım da kucaklarımıza
ebrusngl Esved merhaba doktora gittinizmi acaba belirtilerin o haftada kaybolması normal bir durummuymuş şu an aynısını yaşıyorumda merak ettim
ebrusngl Esved yaa gözün aydın canım neymiş cinsiyeti rahatladım gerçekten çünkü bir anda bulantım falan kesildi anlam veremedim bende 🥰
Esved ebrusngl bende de öyle birden herşeyim durdu sanki karnım bile dümdüz olmuştu ama hiçbir sıkıntı yokmuş🌸 prenses geliyo teyzesi♥️
ebrusngl Esved maşallah kuzuma Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım çok sevindim 🥰