13+4 üm ne kasık ağrım var ne bel ağrım var mide bulantım geçti enerjim yerine geldi ama korkuyorum bebeğe bişey mi oldu diye, benim 10. Haftada falan göbeğim baya çoktu şimdi nerdeyse dümdüz oldu. Covit geçirdim bide korkuyorum baya bebeğe bişey olucak diye. Perşembeye randevu aldım inşallah iyidir bebeğim🥺💖