Deletedmom_85 canım kendin cozemiyorsan bu işi bir diyetisyenden yardım al.İnan annemden kaynaklı ara sıra tabiki o şekilde de hazırlıyordu ama çoğu kahvaltimizda hamur işi,kızartma menemen olmazdı.Mutlaka peynir,yumurta,zeytin,süt olurdu.Abimde bende yaşıtlarımizdan hep boylu ve iriydik tabi bunda genetikte var.Sonra ben 14 yaşında yatiliya başlayınca cozuttum.Pkos da çıktı.Surekli kilo al ver bir dongudeydim ama spor ve sağlıklı beslenmeyi bırakmadım.Evet hayatımın en kilolu döneminde hamile kaldım ama ne şeker ne kolesterolum çıktı.Ciddi anlamda yıllarca o şekilde çoğunluk sağlıklı beslenmenin ve sporumun şimdi faydasını gördüm.Oneri olarak da sabah 1-2 yumurta,beyaz peynir,yeşillik,ceviz,zeytin,1-2 tam buğday ekmek yiyebilirsin.Oglen sebze yoğurt akşamda mutlaka protein salata gibi duzenleyebilirsin ogunlerinj.Arada ciğ kuruyemis,kuru ve yaş meyveler yiyebilirsin