twinsmom_ ldmzki 2 günde bir beta değeri artıyor normal şartlarda şuan çıkmadıysa adet olmazsan 2 gün sonra yada yarın deneyebilirsin tekrar inşallah vardır 🙏🏻😇
minnosbirkiz ldmzki yok yok bende gördüm 🥰 hatta böyle görüp öğrendiğimde eşim sen hayal görüyorsun yok işte demişti 😁 bende sabah bida yapıcam ozaman görürsün demiştim, çünkü kendimden emindim vardı yani 😁
ldmzki minnosbirkiz ❤️❤️❤️ ben çok emin olamıyorum yumurtlama dönemi sonrası adet olmadan 10 gün önce zayıf ihtimal sanırım o dönem birlikte olduğumuz için emin olamıyorum
minnosbirkiz ldmzki her kadın aynı gün yumurtlamıyor canım neden olmasın, bide spermin 4-5 gün yaşadığını düşünürsek oluyor yani 🥰