ldmzki https://share.icloud.com/photos/07aItacB-z1eI9jPs5K0RViwA Arkadaşlar bir tek ben mi bu fotoda çok çok silik bir belirti görüyorum ya
Carpedym ldmzki ben göremedim yada testin bozuk olabilir iki çizgi daha sonradan çıkmış gibi bilemedim
minnosbirkiz ldmzki canım bende böyle öğrenmiştim, dilersen testini yarın bida tekrarla ozaman daha gözle görülür net çıkar 😇
ldmzki Carpedym Yok o siyahımsı iki çizgi arasında hafif silinir gibi durandan bahsediyorum yani o iki ayrı çizgi değil bahsettiğim
ldmzki Yenibirii 1 gün geciktim Ya daha çok çok erken sadece ilk defam denemek istedim o kadar belki çıkar diye
twinsmom_ ldmzki bekleme süresi geçtikten sonra beliriyor genelde idrardan kontrol çizgisinin mürekkebi vs akabiliyormuş
ldmzki minnosbirkiz yani orda bir belirsizlik var mı sizcede? Bir tek ben mi görüyorum ondan paylaştım
minnosbirkiz ldmzki yok yok bende gördüm 🥰 hatta böyle görüp öğrendiğimde eşim sen hayal görüyorsun yok işte demişti 😁 bende sabah bida yapıcam ozaman görürsün demiştim, çünkü kendimden emindim vardı yani 😁
Yenibirii ldmzki bunu netlestirmek adina tekrar bi test yapabilirsin veya kan tahlil verebilirsin. Belirtin varmi hic bel agrisi gögüs hassasiyeti vs.
ldmzki Yenibirii göğüslerim sadece regl 1 gün gecikti ki ben adet olmadan anlardım geleceğini şu an hiç adet belirtim yok
Kubbrra-87 @ ldmzki “ldmzki”#p26106290 evet pembe golge bi cizgi var adete bi gun kala bende ayni sekilde gordum adet gunu cok daha netlesmisti tavsiyem yarin tekrar sabah ilk idrarla testi yenileyin
twinsmom_ ldmzki 2 günde bir beta değeri artıyor normal şartlarda şuan çıkmadıysa adet olmazsan 2 gün sonra yada yarın deneyebilirsin tekrar inşallah vardır 🙏🏻😇