Askmeleyi9999 Elaninannesii01 İnsAllah her sey yoluna girer,ben birinci kez riskli hamilelik yasadim da simdi o gun bu gundur gozum korkmus,hep dua ediyorum.
Askmeleyi9999 Akman1919 bende bu gun gitdim ultrasyona cok sukur iyidir her sey🤲🏻sanki dunyalar benimdi bu gun
Askmeleyi9999 Akman1919 bi defa hayati tehlikeyi atlatdim sayilir ugursuz hamilelik oldu ikinci bu simdi
Akman1919 Askmeleyi9999 anladım canım allah bida yaşatmasın çok net anlamadım ama yine de zor bir durum bende çok yaşadım bir daha hangi gün gitçen doktora
Askmeleyi9999 Akman1919 Amin,evet bende yazinca biraz zorluk cetim acikcasi😂 cumartesi gitcem ultrasyona
maynur1 Askmeleyi9999 canim benimde doktorum yavas biraz dedi.120 atıyor perşembe günü randevum var korkuyorum beklemekten yoruldum ne olacak diye hakkımızda hayırlısı
Askmeleyi9999 maynur1 Gercekten bende cok sabirsizlaniyorum heyecanlaniyorum bunca teselli verenlere ragmen,insAllah guzel seyler duymak dilegile