40+2 oldum hala ne nişanım ne sancım hiçbirşey yok cok agirlaştım kilo v.s den ne oturabiliyrm ne kalkabiliyorum…Ne zaman bebis gelcek surekli bunu dusunuyorum.Benim gibi olanlar varmi?Sizlerin nasil gidiyor neler yapiyorsunz.Artk saglikla bir an once bebegimi kucagima almak istiyorum dualarinizi bekliyorum🤲🤲🤲❤️