Aynı durumu yaşıyorum, bebeğimin hareketleri arttı 39+4 haftalığim Nişanım bı kaç gün önce geldi tamda bu hareketlerinden sonra geldi, doktorum da bebeğin hareketli olduğu için Nisan gelmiş olabilir dedi sancım yok uzaninca geçiyor nst de sancı ve ağrı çıkıyor 1 cm açılmam var. Allah yardımcımız olsun güç versin inşallah