Derya5434 Gizem19-23 insan düşünüyor işte böyle. Benim de kan sonuçlarım çıkmadı umarım düzgün çıkar bende sabırsızlıkla bekliyorum. Burun kemıgı falan vardı da ense 2.3 çıktı onu stres yaptım
Balbebek012 Mgdk saçmalık ya millet 50 sinde doğuruyır artık 40 yaş orta yaş kabul ediliyor bunlara takılmamak lazım 🎈
mmiraclee Gizem19-23 ilk gebeliğim ve 37 yaşındayim ultrason bulguları ve ikili test sonucunda herşey çok normaldi sadece yaşımdan dolayı risk çıktı hiç kafanıza takmayın sadece içinize sinmesi için 20.haftada detaylı bir ultrasona girerseniz iyi olur
Aysenn2211 Mgdk işte doktorlArın biraz insafiyetli olması lazım bunu söylerken karsısındaki bi anne yAni
Aysenn2211 Mgdk işte doktorlArın biraz insafiyetli olması lazım bunu söylerken karsısındaki bi anne yAni
nevzatbaskomser Gizem19-23 26 yaşındayım bende de yaş riski çıktı çok önemli bir ayrıntı değil diye düşünüyorum
Nilayyyy Aysenn2211 yanlış anlaşılma olmasın risk faktörü arasında kiloda var acaba kilodan mı kaynaklı diye sormak istedim
Arzum_87 Gizem19-23 Randevu almışsın kontrol edin ama stres yapma boşuna 👍🏻 Arkadaşıma yüksek ihtimal down dediler, herşey Allahtan aldırmam kalbi atıyor dedi. Doğurdu bu sene ilkokula başladı. Sapasağlam maşallah 🥰
Nilayyyy mmiraclee yanlış anlaşılma olmasın riskli çıkanlarda kiloda bir etken o yüzden sordum ayrıca gayet zayıfsınız
Nilayyyy Gizem19-23 3 lü test yaptırdımız mı bende 33 yaşındayım bendede aynısı oldu genetik doktoru bunun çok önemli olmadığını ve asıl kombine değerlerin önemli olduğunu söyledi 3lü test sonucu nu bekliyoruz umarım ondada böyle bir sonuçla karşılaşmayız