Gizem19-23 Mwehaba 35 yaş sebebiyle daha ikili tarama yapmadan amniyosentez dedi. Ultrason da bişeymi gördünüz dedim, hayır ama yaşın 35 dedi. Ve hemen karından sıvı için yönlendirmeye kalktı. Kabul etmedim. İkili test için haftaya ge dedi. Haftaya başka bir Dr. Gittim. İkili test dedim. Zamanı geçmiş dedi. Önceki Dr. Haftamı bile yanlış hesaplamış 😱 Bu durumu anlattım ikili test yapmadan bu öneri çok saçma olmuş dedi. Ultrason da herşey normal görünüyor dedi. Ben ne ikili ne dörtlü hiçbişey yaptırmadım. Detaylı ultrason zamanında da Dr. İzine çıkmış. Özelde çekilebilirsin ama ben bir sorun görmüyorum deyince onuda yapmadım. Haftası ile uyumlu baş burun ense bacak v.s. tüm ölçülerimiz haftası ile uygun çok şükür 🤲🏻🧿❤️ Hiç stres yapmayın. Yaştan dolayı hemen risk diyorlar korkutuyorlar. Ben o 1 haftayı nasıl stresle geçirdim anlatamam. Ama boşuna beni strese soktu.