ElizBeray ZeynepKara Sultangazi’de oturuyordunuz galiba. Bazı yazılarınızdan hatırladım😊😊 bende tokatlıyım Sultangazide oturuyorum ama.😊
aynurakkus Sedayasarkilic uzaktakiler için ve bazı istisnai durumlarda gerçekten sevilen ama unutulup bilinmeyen biyer 😇
Sedayasarkilic Eee hanımlar ne kadar lık gebesiniz şafağınız kaç buyruk efenim sohbete hemşerilerim 😬😬 benden de tokatta yasayan hanımlara bir soru doktorunuz kim kimi tavsiye edersiniz
aynurakkus Sedayasarkilic 23+2 yiz bugün kız bekliyoruz inşallah 😄 elazığda medicale kontrole gidiyorum doktorumdan çok memnunum ama memlekette doğum yapcam Mehmet Nalbant 👍 nasip olursa 😇
Sedayasarkilic Kizimveoglumm ooo maşallah sağlıklı sıhhatli sorunsuz tamamına ersin inşallah hayirlisiyla bizde 14+3 üz daha cinsiyetimizi bilmiyoruz