mutluebeveyn Kızlar erken doğum riski sebebiyle ciğer geliştirici iğne oldum iki doz son dozu perşembe günü olmuştum ama bebeğin hareketleri yok denecek kadar azaldı nerdeyse ne zaman kaç gün sonra hareketlenmeye başlar bebeğim 😔
kitapkurdu mutluebeveyn doğuma yakın genelde hareketleri az olur. Bana 33 te ciğer geliştirici yapılmıştı. 35+6 da doğdu oğlum. Hareketleri dediğiniz gibi nerdeyse yoktu. Siz kaç haftalıksınız
mzyynkbra mutluebeveyn 33 haftada bende ciger geliştirici oldum ilaç faln 3 gün kaldım hastanede eve geldim sanki bebek yok gibi oldu karnım yumuşadı bende çok korkmuştum ama 2 3 güne yine toplanmaya hareket etmeye başladı korkma canım Allahın izniyle normal 💓😌
gstetik mutluebeveyn 3-4gün yok denecek kadar az hareket etmisti benim bebegim de korkulacak bir durum degil
mutluebeveyn kitapkurdu 35+2 yiz perşembe günü ikinci dozumuzu olduk ama o günden beri ciddi azalma var yok denecek kadar endişeleniyorum ben de çünkü eskiden kıpır kıpırdı ne zaman eski haline döner acaba
mutluebeveyn kitapkurdu sizin doğuma kadar mı hareketlerin azlığı devam etmişti yoksa bir kaç gine düzelmiş miydi
Hzlhakko mutluebeveyn dinleniyordur bazen banada oluyordu doktora gittiğimde uyuyor sende dinlen vakit buldukca demişti 2 sonra düzeliyor
kitapkurdu mutluebeveyn büyük ihtimalle artık doğuma hazırlanıyor. Ciğer geliştirici yapılmış hiç korkma. Benim oğlum küvöze girmedi çok şükür. Doğdu doğacak diyene lkadar 37 olur
kitapkurdu mutluebeveyn galiba doğuma kadar öyle devam etmişti. Çünkü ikidenir kontrol edip sayıyordum kaç kere hareket etti diye
mutluebeveyn mzyynkbra sağol canım ya rahatladım sen öyle yazınca insan şüpheye düşüyor benimde bir iki güne hareketlenir o zaman biraz daha bekleyeyim 💕🙏
havvaana mutluebeveyn ben 28 de nst de sancılar çıkıyordu 1hafta hastanede yattım o sırada yaptılar 24 saat arayla 2doz. 2.dozdan sonra günlük olarak hafif azalmıştı sonrasında harekete devam etti tabi o zaman küçüktü şu an 36bitiyor ama yine de hareketli
boymomyz mutluebeveyn arkadaşımda olmuştu 2 gün oynamadı normalmiş iğneden dolayı oynamıyormuş bebek canım sıkıntısı yok bebeğinin merak etme
boymomyz mutluebeveyn Merak etme canım 3 ay önce arkadaşım yaşadı eminim yani 2 kez vuruldu ağrısı vardı erken gelir diye oldu bebek oynamamış dedim git diye yok iğneden oynamıyor demişti. 23-25 arasıda hareket etmediği oluyormuş Allahtan bu bilgileri biliyorum bebeğim büyüsün korkmuycam 😅
boymomyz Yesmkubra yok canım aksine faydalı ☺️ Annemde vurulmuş erken doğum riski için vuruyorlar zaten yoksa küvezde kalmak zorunda kalır ciğerleri gelişsin kendi nefes alsın diye yapıyorlar bebekler gayet sağlıklı 🌸
gbdl2023 mutluebeveyn korkma 29 haftalikken olmustum salı carsamba ikişer doz valla hareketleri pazartesi düzeldi korkma sakin kal
mutluebeveyn gbdl2023 tamam canım korku oluyor ya normal hareketliyken birden tek tük duyunca bir şey oldu sanıyorum ama yan etkisi uzun sürdüğü için demek ki inşallah duyarım ben de 🙏