Derya-38 Babyy07 Irem34_52 dr 32 hastalıkken baş aşağı dedi inşallah doğum pozisyonunda kalır ama acaba 32.haftadan sonra bebek ters döner mi 2.gebelik benimki. Hareketlerini çözemiyorum artık ne nerede
Irem34_52 Derya-38 onu tam bilmiyorum da benimki basindan beri bas asagı gerçi mecburi sezeryan olcam ben farketmiyo yani