Derya-38 Kızlar bebeğimin ayakları sağ kaburgamın altında bir mideye vuruyor bi olduğu yerde vurup duruyor anlamıyorum bunun pozisyonu nasıl hiç fikir yürüyemiyorum lütfen bebeği böyle tuhaf hareket eden yazsın anlayan bilen fikri olan ??
1Gunes Derya-38 benim bebiş 28 haftada aldı doğum pozisyonu su an 35+1 im ve her yeri tekmeliyor özellikle midem çok ağrıyor ama zamanla yeri gensledikce sürekli döner hale geliyor
Safiyenurrr Derya-38 aynı benimde canım sağ tarafım boşluklarım bi gece ağladim çok ağrıdı sürekli dönüyor hareket ediyor tekme atiyor sığamıyor artik bende öyle düşünüyorum
Derya-38 1Gunes @Ensinacar benimki 32+2 de baş aşağı demişti dr ama şu an ne nerede anlamıyorum ayaklar sağ tarafımda kaburgamın altında göbeğimin üstünde bir şeyler hareket ediyor solumda top gibi bir şey anlamıyo Gerçekten gözümde canlandırmak istiyorum bu ayak ise bu sırt e o zaman bu taraftaki ayaksa göbek üstünde ki ne falan olmuyor anlam veremiyorum çok tuhaf gerçekten acaba baş aşağı mı dersiniz bebek
Derya-38 Ensinacar valla canım merakla randevumu bekliyorum bakalım ne dicek bir dahaki randevuya kadar 35+2 olacağız
Ensinacar Derya-38 ben yeni gittim sayılır daha aşağıdaydı tabi değişiyordur yeri bende salı günü tam 35 olucam hayırlısıyla korkmaya başladım
Derya-38 Ensinacar inşallah baş aşağı pozisyondadırlar öyle ani sert bir ağrı oluyor ki bazen anlıyorum ki yer değiştiriyor
Derya-38 Ozgeelaa dizinde öyle mi gerçekten öyle bir hareket ediyor ki noluyor noluyor falan yapıyorum yani gece hiç hareket çok hele kalça ağrısından topallayarak yürüyorum doğrulanamıyorum sırtımı bir de bazen kendiliğinden kütlüyor kalçam amanııın
Ensinacar Derya-38 evet yer değiştirirken agri yapıyor sanki birseyler kopuyo gbi ama beni sadece tekmeleri rahatsız ediyor onda sağ yada sol böğrümü yiteklediğinde yada göğüs altımı tekmelediğinde ama olsun acıtıyo yani 😊 minik kızım
Derya-38 Derya-38 abooow bu ne biçim yazma şekli kafam neredeyse artık yanlış yazmışım çoğu kelimeyi üstelik şu an yeni farkediyorum insanın mesaja cevap veresi gelmiyor 😂😂😂
Derya-38 Ensinacar ilk çocuğum hiç böyle değildi hareketlerini sayardım öyle ki az hareket ederdi bu yaramaz mı olacak hareketli mi olacak yoracak ama bence bu beni
Ensinacar Derya-38 hiç deme benimki de öyle bi tetikliyor ki 😂😂😂 feleğim şaşıyor ahahah bazen sakin ol diyorum konuşuyoruz ahahahah😂😂😂😂
Ensinacar Derya-38 kimisi az hareket ediyo hareketini sayanlar oluyor bebekten bebeğe fark ediyor herhalde iyi olsunlar da yeterki allahim kolay doğum nasip etsin cümlemize
Babyy07 Irem34_52 bende 1aydir fln kaburga agrisi cekiyorum 35.haftadayizhala dönmemiş kafasiyla sıkıştırıyor dedi doktorum
Derya-38 Babyy07 Irem34_52 dr 32 hastalıkken baş aşağı dedi inşallah doğum pozisyonunda kalır ama acaba 32.haftadan sonra bebek ters döner mi 2.gebelik benimki. Hareketlerini çözemiyorum artık ne nerede
Irem34_52 Babyy07 benimki baş assagı en basindan beri ama ayaklar sanırım direndigi zaman mahfediyo her turlu acitiyolar 😅