yagizegemom Kumsal10 yok canım bi sıkıntı olsa söylerdim kilomuz gayet normal haftamızla uyumlu dedi hatta eşimde sordu hocam iyi kilosu demi bi sıkıntı yok diye yok dedi
Kumsal10 yagizegemom anladım canım içime bi ferahlık geldi bu konuşmalardan sonra 1.haftadir sürekli düşünüyordum teşekkür ederim 🙏😊
KumsAlyaa yagizegemom Evet canım orası da öyle hayırlı sağlıklı olsun de tek istediğim Rabbim hepimizin evlatlarını bizlere bağışlasın
KumsAlyaa aysenur449 benimki de zayıf görünüşe göre canım uygulamada 1300 1400 aradı diyordu bu hafta googleda yazıyorum hep 1400 filan diyor bende anlamadım aman sağlıklı hayırlı olsun da ne yapalım elbet kilo alır 🤲🏻
yagizegemom aysenur449 siz böyle diyince ben diyorum acaba benimki mi önde diye 🫠 ama doktor bi sıkıntı görmedi o yüzden içim rahat
jcwh03 @yagizegemom maşallah canım sevindim sağlıkla gelsin inşallah 🥰 bizde 2 hafta sonra gidecez 15 günde bir gel dedi mi sana nst hakkında falan bir şey dedi mi
jcwh03 @yagizegemom anladım canım bende gideyim bakalım ne kadar olmuş oğluş🥰 en son baş aşağı pozisyondaydi benimde . sürekli ayakta durma diyince kasılmalar dan dolayı mı dedi
yagizegemom jcwh03 evet canım kendini fazla yorma bol su iç dedi bide magnezyum yazdı 🥰 benimde yeni döndü büyük ihtimalle baş aşağı sen şuan kaç haftadaydın bebiş kaç kiloydu en son canım🐣🥰
jcwh03 @yagizegemom ben şuan 29+3 en son gittiğimde 1000 civarıydı baş aşağı dedi ama bence tekrar döndü hareketlerin yeri değişti magnezyum bana da yazmıştı sen başka hangi vitaminleri kullanıyorsun şuan canım
Aysnraltn yagizegemom ben 30+2deyim doktor 32. Haftada gel nst icin dedi. 31+5e randevu aldım acaba sıkıntı olur nst çekerler mi sende bağladılar mi nstye gittiğinde