Selam teyzeler bugün kontrolümüz vardı ben yine naz yapıp anneme yüzümü göstermedim tabii🙈 kilom 1800 boyum 39 cm olmuş 🐣 bazı postlara kasılma ve kramp ile ilgili yorumlar yapmıştım kasılmalar normalmiş bebek doğuma hazırlık yapıyormuş doktorum ayakta fazla durmamam gerektiğini bol su içmem gerektiğini söyledi kramplar içinde magnezyum ilacı yazdı. Herşey gayet normalmiş suyum iyiymiş bi süre ilişkiye girmeyin dedi zaten yasaklamıştı girmiyorduk. Kilo ile ilgili de burda çok post açılıyor ben 57 ile hamile kaldım 72 kilo olmuşum doktorum hiç bi sıkıntı görmedi max 5 kilo daha alırsın dedi önceden biraz fazla takıyordum sonradan bebeğimi düşündükçe o sağlıklı olsun yeter dedim💙 Ha birde baş aşağı dönmüşüz nasıl döndü hiç bilmiyorum 2 gündür fazla sertleşti karnım birde alt tarafımda çok fazla baskı hissediyordum yeni döndü galiba 🤭 sizin bu haftalarda bebişleriniz kaç kiloydu ne gibi şikayetleriniz vardı 🥰