athll aslında şöyle söyleyeyim starbucksa gider saatlerce kahve sigara yapardık, starbucksı braktım o yuzden. sonra evde de kahve içmedim çünkü kahve bana sigarayı hatırlatıyordu. evde sigara bıraktırmadım cıkmadkm evden almadım yanımda içmedi eşim falan derken bıraktım ya. ha özlüyor muyum ebet ama bebişkomu çok seviyorum❤️❤️❤️