mrvsrcn Beklenenim11 yok canım ben 2021 aralıktan beri tedavi görüyorum ara verdiğim dönemler ovulasyon yaptığım oldu ona denk gelmişsindir
twinsmom_ mrvsrcn amin inşallah ben dayanamayıp kan verdim 67.69 çıktı inşallah yükselir bakalım Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin 🙏🏻🥰
ysmnkrc twinsmom_ senin yine iyimiş canım biz 10,86 çıktık çarşamba günü doktor geç döllenme dedi ama bakalım yarın yine kan vericez 🥰
_Pinar_03 Asilamadan bir saat sonra acillik olmuştum ben 🤣🤣 acayip sancı yaptı bana ndense. Hakkında hayırlısı olsun inşallah kafana takma rahat ol psikoloji önemli
mrvsrcn _Pinar_03 su an iğnelerin etkisinden sanırım kabizliktan başka sorunum yok insallah güzel haberler alırım 🤲🏻🥹
NobleMom mrvsrcn İnşallah güzel haberler alırız senden 11 şubatta canım🌸 senin adına çok sevindim 🤲🏻🌸
mrvsrcn Cicek1 Konya’da başkent üniversitesi hastanesinde yaptırdım canım 5 bin işlem için verdik 2500 cipe verdik toplam 7500 iğneler hariç.
twinsmom_ ysmnkrc bende öyle çıkar diye düşünmüştüm 67 yi görünce şoka girdim hala şokta olabilirim 😅
Tolga61 mrvsrcn insallahhhhhh canım🙏🙏galiba aşılama günü ilişki ve duşa girme yokmus değil mi, benim doktorum tam tersini soyledi 🤔
mrvsrcn Tolga61 girmedik kuzum duşa iki gün dediler ilişkiye de 2 gün dediler ama sonrasında korunmamızı istedi doktor, sanırım geriden gelen yumurtaların döllenmemesi için doktorum çoğul gebelik olmasını riskli buluyor