twinsmom_ mrvsrcn doktorun verdiği tarihe daha var 1 şubatta yapıcaz dedi ama ben sabırsız olduğum için evde 3 4 tane test yaptım çatlama iğnesinin 13. Günü aşılamanın 11. Günü pozitif çıkıyor şuan ama bilmiyorum değişir mi böyle mi kalır diye 🙏🏻
twinsmom_ Aksuuu__ çip bebek yöntemi diye geçiyor çoğu yerde ismi DNA’sı ve kalitesi daha yüksek olan sperm hücreleri çip yöntemiyle seçiliyor normal aşılamadan biraz daha yüksek tutma oranı
mrvsrcn Hsynflz-1303 özel canım normal aşılama 5 bin çip için de 2.500 verdik ilaçlar hariç işlem için 7500 verdik yani
Beklenenim11 Sanki geçenlerde ovulasyon testi yapıyordun diye hayırlıyorum ne canuk tedaviye baslayıp aşılama oldun maşallah güzel sonuçlar alırsın allahın izniyle
mrvsrcn Beklenenim11 yok canım ben 2021 aralıktan beri tedavi görüyorum ara verdiğim dönemler ovulasyon yaptığım oldu ona denk gelmişsindir
Tolga61 mrvsrcn insallahhhhhh canım🙏🙏galiba aşılama günü ilişki ve duşa girme yokmus değil mi, benim doktorum tam tersini soyledi 🤔