Kizlar bende de oldu kasinti kolestaz degilim ama el ayak sonra kol bacak falan yayildi , kasidikca yayiliyor agladigim geceler oldu ama kasimadim . Aksam meyve yemeyi biraktim hatta asitli meyveleri cok cok azalttim . Sabah aksam nemlendirdim ; basta hindistan cevizi yagi kullandim ama olmadi sonra the body shopun vucut yagini kullandim o iyi geldi , kendinize hangi nemlendirici iyi gelirse sürun ve kasimayin tek care buydu benim icin ve suan azaldi cok sukur.. benim 29. Hafta basladi suan 34teyim ve siskinlik kasinti yapiyor.. ayaklarinizi uzatarak oturun birde .. Allah kolaylik versin :)