yagmur50 Kızlar 26. Haftadayım ve her yerim kaşınıyor sonrada kızarıyor başına böyle birşey gelen var mı
Allahvargamyok yagmur50 benimde kollarım çok fena kaşınıyor bide ellerimin üstü çok kaşınıyor aradada kabariyor kuruluktanmı acaba
Eminemeh yagmur50 canım karaciğer enzimleri de yükseklik varsa kolestaza neden olabilir kaşıntı ondan olabiliyor bazen
Edafmo yagmur50 gebelik kolestazı olabilir. En yakın zamanda karaciğer enzimlerinize baktırın mutlaka
Merveclnk yagmur50 gebelik alerjisi de olabilir panik yapmayın doktor bakacak kolestaz kaşıntısı dokuntulu olmaz diye biliyorum da tabiki doktor değilim ama 🙂
Nesinn ben 1 hafta once cok kotu hastalandim hatta antibiotik falan iyne oldum ondan sonra başladi kaşinti kuruluk falan en cok geceleri kaşiniyorum. şimdilik bolca su icmeye ozen gosteriyorum insAllah biter.
yagmur50 Nesinn ayy inşallah birde kolestaz olabilir falan deniliyor da internette hiç iyi birşey değilmiş Allah korusun biraz panik oldum 🤢
Ayse2733 yagmur50 doktorunuza bildirin korkutmak istemem ama yakınlarmda kaşıntı olup doğum yapan var en azından içinz rahat eder yönlendirir
yagmur50 Ayse2733 evet canım maalesef olumsuz şeyler çok duydum kaşıntıyla ilgili kan verdim acilde sonucu bekliyorum çıksın doktoruma atacağım