Eymenikoo Burcucuk Bende çok severim hatta 2 kez yedim geçenlerde, önüme 50 tane konulsa tek başıma yerim o derece yanii ama sonu pişmanlık oldu.Artık yemem kendime söz verdim yeter ki bebeğime zarar gelmesin 😑🙏
Burcucuk Eymenikoo kıyamam yaa doğrudur 😞 Ben çok severek yemem sırf oğluşuma yarasın diye yedim 2 tane ama bende ağzıma sürmem bundan sonra kesinlikle😌
Burcucuk Tosbik hahahahahaha😂😂😂 Bi tane postun altında bi anne adayı yazmış 6 aylık hamile 1600 gr aldım diye vallahi depresyona girdim😜