Burcucuk ton balığını çok severim ama normalde bile fazlası zararlı :( aşırı civa içeren bir balık. Gebelikte de her balığı tüketmemek lazım. Ceviz yiyormuşsunuz çok güzel ona devam edin. Omega 3 takviyesi de alıyorsanız yeterli olur bence. Ton balığını da sık olmamakla birlikte tüketmekte sakınca olmaz sanırım