Aslında kişiden kişiye değişiyor . Ben hiç kusma veya hamilelik belirtisi yaşamayan kişiler de gördüm . Arkadaşlar şu bir kesin ki bu psikolojik birşey değil . Tamamen kişinin kendi bedeniyle alakalı benim sadece sabah kusmam var .Ben doktor kontrolüne gittiğimde doktorum da nasıl gidiyor diye sorduğunda sabah kusmamdan bahsettim o da aslında kötü gibi gözükse de bu iyi birsey herseyin yolunda olduğunu kalp atışının göstergesi olduğunu söyledi . Benim kusmam 6+5 de başladı şu an 9+1 im