Umutlubirkadin bu ay yaşadığım tecrübeye dayanarak adet gecikmeniz olmadan test yapmamanızı öneririm. Göğüs hassasiyetim kasık ve bel ağrım olmasına rağmen malesef kimyasal gebelik geçiriyorum. Adetime 7 gün kala kan vermiştim beta 1.20 çıktı sonrasında belirtilerim artınca adetten 1 gün önce kaset test yaptım ve çift çizgiyi gördüm ertesi günü adet tarihimde kan verdim ve beta 63.5 çıktı doktorum 2 günde bir testi tekrarlamamı istedi ve sırasıyla 55.7/23,13 çıktı sonuçlarım hala kanamam başlamadı ama insan ister istemez yıkılıyor gerçekten çok üzüldüm. Demem o ki lütfen acele etmeyin adet gecikmeniz olmadan test yapmayın allah herkesin hakkında hayırlı olanı versin umarım yazdıklarımı yanlış anlamamışsınızdır sadece erken öğrenildiğinde sürecin yıpratıcı olabildiğini anlatmak istedim 🙏🏻💖