HKiLiCeR Merhaba mart anneleri nasılsınız 🥰 Doğuma çok çok az kaldı nasıl gidiyor gebeliğiniz ? Biz 32. Haftayı bitirmek üzereyiz ve çok ağırlaştık sizlerde durum nasıl ? Hastane çantalarımız hazır mı ? Hadi gelin fikir alışverişi yapalım 🥰
Serena94 HKiLiCeR daha çantamı hazırlamadım ama eksiğimiz kalmadı sayılır. Ben de yıkayıp ütüleyip hazırlamam gerek. Biz de çok ağırlaştık. Bir iki hafta öncesine kadar gayet iyiydi çok hamile gibi hissetmiyordum ama birden ağırlaştım ve uykular haram olmaya başladı ☹️ sizde de öyle mi
Sevimefealp HKiLiCeR bugün 33 oldum planlı sezaryen olucağım için martın ilk haftası gelicek gibi bizimki kıyafetleri zaman buldukça yıkamaya çalışıyorum malum hem çalışıyorum hem 2 çocuk var onların peşindeyim dün kontrolüm vardı 2128 gram bizim küçük hanım bakalım kaç kiloyla doğucak bu gece bacak ağrılarım tavan yaptı eziliyomuş hissi verdi üstüne mide krampları karın kramplarıyla uğraşıyorum hayırlısıyla kucağıma alaydım
Mommm03 HKiLiCeR 31 haftalikken hazırladım koydum , 30 haftdan sonra o kadar agirlaştm ki hep uyumamak istiyorum bıraksalar yatarım hayatta kalkmam ama o kadsr imkansız ki evde kızım var şimdi yapsam zorlanirdm şuanlık hastanede giyeceği kiayftleri utuledim düşün geri kalani yapamadm
Ozlemiskndr HKiLiCeR ben 30 haftalığım şuanda ama bebek 2 hafta büyük gözüküyor bence martta doğururum 😅
Y_1 Merhaba bende yeni 32 ye girdim hastane çantası için aldıklarım hazır ama daha yıkanıp ütülenecek . Bende bayağı ağırlaştım ya 🥰
HKiLiCeR Y_1 daha fazla geciktirmeyin derim minnak minnak kıyafetler yıkaması kolay ama ütüle ütüle bitmiyor 😂bugün 3. Gün yeni bitti şükür. Çantamızı da hazırladık.
Halimbey Haftaya giriş yaptım bende. Cok csbuk yoruluyorum ve bulduğum yerde uyuyasım var. Bunu da küçük oğluma bagliyorum aşırı yoruyor beni aksama pertim çıkıyor çantayı haftaya hazirlicam daha yıkamadım hiç-bir şeyi bu hafta yıkayıp çantayı hazırlarım diye düşünüyorum
HKiLiCeR Halimbey oyy Allah yardımcınız olsun ben tek başıma zorlanıyorum birde bir çocuk varmıs sizin kolay gelsin 🥰
HKiLiCeR Serena94 ben 3. Trimester başlayana kadar hissetmedim hamile oldugumu 😊 ama ne zaman 100 günün altına düştük ağrılarım uykusuzluklarım başladı. Ama az kaldı düşüncesi sabrımı artırıyor 🥰
HKiLiCeR Sevimefealp oyy oyy Allah yardım etsn hem çalışıp hem 2 çocuk 🥰 kendimi sizin durumunuzda hayal ettim de çok zorlanırdım sanırım. Sağlıkla kavusun kuzunuza 🤲
Seyma61 Sevimefealp bende 33 haftaligim Allah bebeklerimiz saglicakla kucagimiza almayi nasip eylesin 🙏❤️
HKiLiCeR Y_1 ben civilin bi outlet mağazasından kraft çanta denk geldi onu aldm. Baya kullanıslı birseye benziyor.
HKiLiCeR Mommm03 aslında böyle ugrasacagımı bilsem bende parça parça yıkar ütülerdim bayağı uğrastırdı minnak minnak 🥰
1234__ Ozlemiskndr benimde öyle:))birde hamileliğin ilk basından beri erken doğurucam diyip duruyorum bakalım olacak mı
Summerwine HKiLiCeR 33+0 olduk bugün.Agurlastim ve ağrılarım çoğaldı.Eksikler var bir kaç onlar bitince hazır olacak çantanız😍
Hamisbiranne26 HKiLiCeR 33+5 haftalığım bu hafta herşeyi bitirdik annemle ev temizliği bebek hazırlığı hepsi bitti valizide hazırladık artık sıra oğlumun gelmesinde beşiğide hazır erken gelecek gibi hissediyorum 😅
HKiLiCeR Hamisbiranne26 yaa inanır mısınız bende erken gelecek gibi hissediyorum bi yandan da vaktinde doğsun diyorum ama içimde ki ses biraz hazırlıklı ol diyor 😂hayırlısı bakalm
Yesraan HKiLiCeR bende ağırlaştim hiç halim yok 31+3 deyiz ben kendiminkini hazırladım bebeğiminki kaldi
HKiLiCeR Yesraan bende bebişin hazırladım kendimin de ütüledim ama henüz ne koyacagım kendime bilmiyorum 🤔
Firstt HKiLiCeR benimde 32 bitmek üzere erken doğum riskim olduğu için çantayı vs erkenden hazırladım 26. 27. Haftalarda hazırdı birde ağırlaşacağımı bildiğim için iyi ki de erkenden yapmışım diyorum valla bol bol yatıyorum şimdi 😅
Rabiahilall HKiLiCeR 34 e gireceğim, baya ağırlaştım ben de. Bi de 15 aylık bebeğim var suyum cıkıyor, yanında yerde bayılıveriyorum 🤧 henüz çantayı da hazırlamadım sanırım yürek yedim. Allah yardımcımız olsun sağ salim kavuşalım 🌸
HKiLiCeR Rabiahilall sizin çok daha azalmış zamanınız birde ikinci gebelikte bir iki hafta erken gelme ihtimali duymustum. Destek olacak kimseniz yok mu yardıma gelse birlikte halletseniz. Allah yardımcınız olsun 🤲
Dorukkusumm HKiLiCeR Vallahi hep dedim ki 30da hazırlarım, 32deyim elim kolum kalkmıyor ki hazırlayım hersey öylece duruyor ne yıkandı ne ütülendi ne çanta var ortada 😊🤦🏼
1234__ HKiLiCeR ben 24 haftalıkken her şeyimi ayarladım😀😀şuan çok rahatımmm doğum baslarsa çantamızı alıp çıkarız artık:) 36 hafta olunca bol bol skuata başlicam doğum sancım olsun diye
Lunaaa92 Haftamızdayız. Çalıştığım için çok zaman bulamasamda çok şükür herşeyi bitirmiş oldum:) hastane çantamda ufak tefek eksikler var gibi ama tamam sayılır. Normalde hiç ödemim olmamıştı son bi kaç gündür ayaklarım ve ellerim şişti, kaşıntı başladı, uyumak, yere eğilmek çok zorlaşmaya başladı artık çabuk yoruluyorum şimdilik bu kadar :)
Sabiaa HKiLiCeR biz de tam 33 haftalığız. Karnım iyice büyüdü eğilmek işkence gibi bi hal aldı. 4 yaşında oğlum da olunca bi hayli zorluyor. Hazırlıklarımız çok şükür bitti herşey yıkandı ütülendi. Çantamızı hazırlıcaz 15 güne kadar. Mart 5-10 arası alırım dedi doktorum. Bizde 3 Mart istiyoruz. Bakalım doktorum ne dicek. Tabi en önemlisi bebeğimin sağlığı. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin yeterki🎀son bir ay🎈
HKiLiCeR Sabiaa yaa 3 mart harika bi doğum tarihi değil mii 🥰🥰 bizim simdilik normal gözüküyor ama bende cok isterim 03.03.23 de doğurmayı 🥰
Safiyenurrr HKiLiCeR 33+6 haftaliğim çok az kaldı artik doğurmak istiyorum ne rahat yatabiliyorum ne iş yapabiliyorum ben hareketli biriyim çok oturmak hiç bana göre birşey değil bu zamanlar çok zor valizimi herşeyimi hazırladım sağlıkla gelsin hepimizin bebişi🌸🤲🏻
HKiLiCeR Safiyenurrr azıcık daha sabır edin cok az kalmıs. Erken doğumda küvöze girme ihtimali beni çok korkutuyor. İnsallah vakitlice doğsun kuzular
Pnr60 32+2 dan selam 💙 bebeğimin herşeyi hazır ama kendim hazır değilim 😂 daha hastane çantası vs hazırlığı yok halimde yok bel ağrısı ağırlaşmak uykusuzluk iyice artıyor haftalar artıkca ama sanki zamanda durdu günler yavaş geçiyor bebeğime kavuşmak istiyorum 💙
HKiLiCeR Pnr60 inanın bana da zaman durmus gibi geliyor. Şuana kadar zaman geçmiyo geçmiyo diyordum 8 aylık olmus bile. Asıl zaman 8 den sonra geçmiyormus 😂